31/5-10

Igår var det min första Mors-dag :)
Millie (Oskar) hade visst missat det så jag fick inget, hade inte förväntat mig det heller.
Han är inte den mest romantiska eller påhittiga sambon sådär. Men han är bra ändå ;)

Vi hade istället en riktig städardag, jag körde fyra maskiner tvätt, planterade om en blomma, rensade massa bland Millies grejer o annat däruppe. Oskar dammsög och dammade överallt. Passande nog så sov Millie nästan hela tiden, var väl därför vi hann så mycket.
Erika hade åkt hemåt vid 15, men vi bjöd hit mina föräldrar och Kajsa med familj på lite grillning på kvällen. Vi skulle setts hos mina föräldrar, men vi kände att vi var tvungna att få in Millie i vanliga rutiner hemma.

Blev väldigt gott och trevligt! Lyckades få Millie att somna vid 19.30 nånting efter en stor portion gröt. Och hon sov ända till 6 idag, skönt det :)

Hon verkar vara inne i nån slags sovarperiod, för hon somnade om vid 8 ute i vagnen och sover fortfarande! Hmm snart 3 timmar. Jag har hunnit vika massa tvätt och köra två maskiner. Men nu borde hon vakna snart för hon har ju inte ätit sen 6.

I eftermiddag så ska vi träffa Malin & Thilde och Jonna & Lucas. Charlotte & Filippa kunde tyvärr inte komma för Filippa hade varit sjuk hela helgen. Om vädret håller i sig någorlunda fint så skulle vi ses ute i parken annars skulle vi gå hem till Jonna å Lucas :) Trevligt!

Inte klokt att det är första juni imorgon. Allt går så fort.
Igår bytte vi bilbarnstol och jag funderar även på att byta vagn snart. Hon börjar bli så stor. Våran lilla skrutt <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja precis, det enda lite tråkiga är väl att den inte är vänd mot en, men å andra sidan så ser hon ju lite mer och kan vidga sina vyer :) Det blir nog bra, väldigt smidig är den iaf. Åh va skönt att ni hunnit så mkt :) kan tänka hur jobbigt det kan bli att behöva åka iväg med en massa tvätt, vi har ju ingen inne heller, men en trappa ner iaf =) Just ja, det är ju på tors.. Ja men det kanske jag gör :) vilken tid är det? kram kram

2010-05-31 @ 13:35:41
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0