6/5-10

Jobbig morgon..hon har börjat vakna strax efter 5 varje dag och vill inte somna om. Säkert inget ovanligt haha, bara jag som inte är van vid det och då blir det jobbigt. Vi låg i sängen till halv 8 iallafall, hon låg och grejade med lite och jag halvslumrade. Men hon lät ju nästan hela tiden så det gick inte riktigt att sova.
Vet inte varför vi inte bara gick upp direkt.. Hoppades väl in i det sista att hon skulle somna om en stund ;)

Nu sover hon iallafall igen, men nu är jag ju redan uppe. Kakelsättaren är här, han slog sönder plattorna som satt över elen. Eller ja, jag tror det iallafall så som det smällt där inne haha.
Kändes ju rätt taskigt att han skulle få massa extrajobb så som han har slitit. Men han sa att det var lugnt.

Idag blir det nog inte mycket. Känner mig väldigt seg, ändå fick jag nästan för mig att gå in till Mjölby igen. Mest för att vädret är så fint. Mjölby tror jag inte det blir, men ut ska vi nog allt om ett tag :)

Igårkväll så kände jag i Millies mun, blivit nästan en rutin. O tro det eller ej, men det var nåt vasst där nere nu! O det bara lyser vitt. Man får ju inte gärna kolla, men några glimtar har jag fått mig.
Har verkat som om hon haft ont, så jag hoppas det blir bättre o bättre för henne nu. Spännande när det går framåt !

Hehe drömde att hon kunde krypa inatt, kändes väldigt verkligt. Iochförsig så drömde jag även att hon var en kille, så så verkligt var det ju inte haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0