8/5-10

Igår så hämtade min mamma mig och Millie, så åkte vi vidare till Kajsa, Thuva och Theo. Blev en trevlig dag där, vi var ute och gick, åt lite mat och lite fika. Var tyvärr inte där sålänge då mamma var tvungen att åka hem för att öppna sin affär. Men det var kul att hälsa på lite och även att se deras nya badrum :)

Appropå badrum så blir vårat färdigkaklat/fogat idag!! Härligt! Ska åka in nån dag nästa vecka och köpa tak, spotlights, högtalare, bänkskiva och toalettstol. Hej och hå vad pengar det går på.

Nu ska jag strax åka och jobba, så jag måste ta tag i lite grejer här hemma.
Och hinna va lite med mina älsklingar. Min minsta älskling började igår med att säga Mamamama, hon fortsatte idag med så fort hon vaknade. O så kommer det lite Pappapa emellan. Men så mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0