13/5-10

Igår så var det först en dusch hos mamma och pappa. Klockan ett skulle vi vara hemma hos Jonna och Lucas.
Jättefint bodde dom! Det var en trea, men den kändes jättestor. Mycket fina grejer och Lucas rum var så gulligt. Blir väldigt sugen på att göra Millies rum. :)

Hade det trevligt där, alltid kul att ses och prata. Vi pratade om att kanske åka in allihopa till Valla nån dag i början av juni. Skulle vara mysigt faktiskt! Inte varit där sen jag var liten. Och själv åker man ju inte direkt.

Vid femtiden så åkte vi, jag skulle ju på sminkparty hos Ann. Oskar var och köpte tak så Millie fick vara en stund hos mormor och morfar tills han kom och hämtade henne där.
Så jag gick hem till Ann. Var faktiskt väldigt mysigt, man fick prova massa produkter. Var en hand "behandling" som var helt underbar. Var ju tråkigt nog lite dyrt som det brukar vara på såna där partyn, men jag tror jag ska köpa mig det ändå.
Blev kvar där ganska länge, men det var trevligt! :)

Millie hade somnat som vanligt vid 7tiden, jag somnade fort efter jag kommit hem. Millie ville ha nappen vid 5 nånting, men vaknade sen inte förrns halv 8 och ville ha mat. Blev helt chockad, men skönt var det :)
Vi gick upp och gav Oskar lite sovmorgon. Hon var trött ganska snart igen, men ville inte somna. Så vid halv 11 åkte hon och jag för att handla mat och då somnade hon.

När vi kom hem så var Oskars syster Emmy här! Hon har inte träffat Millie eller oss på länge så det var kul att hon kom :) Millie var lite sådär först, höll på att gråta ordentligt. Men det gick över fort och sen var hon bara glad!
Ante och Malin var förbi en snabbis med, kul att träffa dom lite.
Emmy var kvar till 2-3 nånting. Sen kom Sabina för att klippa oss, Emilie var med också :)
Var ju lite sugen ett tag på att klippa nån lite kortare frisyr, typ axellångt. Men fegade ur som vanligt, vet ju att jag alltid vill tillbaka till mitt långa hår efter ett tag. Så det blev lite toppning bara.
Oskar däremot fick en lite kortare frilla, blev bra!

När dom hade åkt så åkte vi in till Mjölby och duschade (har fortfarande inget varmvatten)
Mamma och pappa var iväg i pappas skog och planterade gran och tall. Så när vi hade duschat klart och de så åkte vi dit och sa hej.

Resten av kvällen har bestått av lite tacos och tv. Imorgon ska vi en sväng till Karlsson, tänkte kolla in på Jysk eller City Gross med och köpa nån liten pool till skruttan våran.

Nu ska jag luta mig tillbaka lite, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0