21/5-10

Igår blev Millie 7 månader! Stor tjej börjar hon bli.
Mycket vilja har hon, mycket glädje och mycket mys. Självklart väldigt jobbigt och påfrestande vissa stunder, mer än man någonsin kunnat ana innan.
Men allting känns ändå bara bättre och bättre! Tycker det är så härligt när man får mer och mer tillbaka och känslan när hon sträcker armarna efter mig... det är helt underbart. Lilla snuttan :)

Rösta gärna på henne här:
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=33904  :)

Nu är det bara ett litet skrapsår i pannan, skönt! Blev ingen fika hos Lisa, vi åkte ju till akuten eftersom Millie kräktes efter smällen och sov mycket längre än hon brukar. Tur nog var det ju ingen fara iallafall, blev så rädd när jag ringde 1177 och hon lät helt hispig och sa att jag var tvungen att åka in till akuten om hon kräkts!
Alltid lika bra att kolla.

Onsdag så kom Dessa hit vid tiotiden, fick en födelsedags present i efterskott. 200 kronor på Hemtex, helt perfekt med lite till badrummet nu! :) Vi gjorde lite lunch och jag hade även gjort en citronsockerkaka. Trevligt hade vi!

Vid halv 2 sen så kom Johanna & Molle, Dessa var kvar och hälsade lite men skulle ändå hemåt vid den tiden.
Vi pratade massor, gick en långpromenad, fikade lite o pratade lite mer ;)
Jag höll Molle en stund och jösses så arg Millie blev, skapligt sotis. Tur man inte har tvillingar haha.

Igår mötte jag Madde & Leia och även Jessica, Thuva o Tindra i Högby för att gå på Salig Röra. Var ju för barn mellan 0-5 år. Mycket barn var det, märks att man inte är så van vid massa äldre barn på samma gång. Är ju lite livligt ;)  Millie och jag fick även en typ femårig kille som följde efter oss, satte sig bredvid och försökte göra allt för att få uppmärksamhet haha.
Men det var trevligt, smidigt att det fanns lunch att köpa billigt där med.
Efteråt så var jag o köpte lite fika, sen så fortsatte jag o Madde umgås hemma hos henne. Smaskade lite fika, pratade massor och gick även en sväng till Netto. :)

Ja veckorna går fort! Idag är det redan fredag. Föräldraträff väntar i eftermiddag, sen en Linköpingsresa. Några måsten till badrummet o en present till Oskars pappa.
Nu ska jag hämta in Millis som ligger i vagnen o är nyvaken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0