3/5-10

Ja en tidig morgon blev det. Millie vaknade lämpligt nog vid halv 6 när mitt alarm ringde. Hon fick en flaska ersättning medan jag gjorde iordning allt som skulle med. När jag kom in i sovrummet igen så hade hon somnat om. Kändes taskigt, men vi var ju tvungna att åka så jag fick väcka henne. Så mysigt ändå på nåt sätt att lyfta upp en sovande/nyvaken liten plutt.

Oskar släppte av oss hos mina föräldrar. Fick lite frukost där som jag inte hade hunnit äta. Dom var snälla och passade Millie lite så jag kunde duscha och göra mig iordning. Sen gick hon o jag till babysången. Mötte Johanna & Molle, skulle även möta Madde & Leia men hon skrev ett sms att dom var lite sena.
Jättekul att Johanna ville komma! Blev glad av att träffa dom :)

Madde & Leia kom ganska snart efter vi gått in o satt oss, kul att träffa dom med! Känns som att det var längesen.
När sången var slut så gick jag o Madde en promenad sen gick jag med hem till Madde. Fick jääättegod tårta! Pratade lite och lekte med barnen, matade osv.. Sen gick vi igen, för Madde hade en läkartid. Jag satt med Leia & Millie utanför medan hon var inne, gick så bra så. Båda två sov nästan hela tiden ;)
Hade ju varit rätt krångligt för Madde att vara själv med Leia. Jag gillar att kunna hjälpa till så det blev ju bra!

Sen stod vi o pratade en stund utanför mina föräldrars hus och så småningom fortsatte Madde mot affären och sin mamma. Oskar kom till mina föräldrar med och duschade och lite så. Sen åkte vi till Netto för att köpa lite grejer, men glömde ändå att köpa ersättning för tredje gången i rad. Nu är det bara 3 portioner kvar hemma, så imorrn måste vi köpa!
När vi kom hem så kom Oskars föräldrar. Dom ville hälsa på lite och även kolla badrummet. Blev bara nån timme för dom var tvungna att hinna in till Biltema en snabbis.

Imorrn blir det nog bara en hemmadag för mig och Millie, inte mycket att välja på då vi bara har en bil imorrn med.
Kakelsättaren var på nåt annat uppdrag idag, men imorrn kommer han igen. Snaaart är det nog klart :D

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0