31/5-10 Godnatt

Hon vaknade 11.50 sen, sov alltså nästan 4 timmar! Brukar hon verkligen inte göra, men det var ju skönt för henne. Sover mycket bättre ute märker man.

När jag packade ur bilen för att gå och möta dom andra så träffade jag Madde & Leia :) Pratade lite men dom skulle vidare till hennes mamma. Gick bort och mötte Jonna och Malin med barn. Vi la ut massa filtar på gräset och tog fram massa leksaker. Var jätteskönt väder och verkligen mysigt.
Gick bort och köpte lite fika på Gusto som vi avnjöt på filten. När jag hade hämtat en grej i bilen så såg jag Madde och Leia igen påväg hemåt, men jag sa att dom kunde ju komma och sitta med oss istället. Så det gjorde dom :)

Oskar ringde sen och ville ha hjälp med var handfatet skulle sitta. Så jag matade Millie lite o bytte blöja sen åkte vi hemåt. Kom överens om var det skulle vara, svårt kan jag säga! Haha.
Sen fick Millie välling i min famn och somnade typ, men så kom Oskars föräldrar och då blev hon så glad och ville vara med en stund. Så hon var uppe ett tag men var ganska snart trött igen, övertrött.

Hon har börjat få lite svårt att somna själv i sängen. Har ju alltid gått så himla lätt, men nu vill hon gärna bli vaggad. Men vi har bestämt att hon inte ska få bli upplyft utan att hon får skrika ett tag och att vi bara ger napp, tröstar o stoppar om medan hon ligger kvar. Ikväll gick det redan mycket bättre, tog nog bara 10-15 minuter.

Dom håller fortfarande på för fullt inne i badrummet! Hoppas för både Oskars och hans föräldrars skull att dom är klara snart så att dom får sova. Känner även att jag är rätt sugen på att lägga huvet på kudden.
Pappa ringde förut med så imorrn eller övermorrn ska han komma och ta ner våran stora äckliga björk som står precis vid garageuppfarten. Ska bli SÅ skönt att bli av med den :D
Jag skojar inte när jag säger att det sitter ca 200 bladlöss på våran soptunna, som står precis under björken. Sitter nämligen typ 5 stycken på varje blad. Usch jag hatar kryp.

Nu ska jag gå och se hur det går för dom :) Godnatt på er.


Mitt lilla busfrö <3


Ligger på sin nya skötbädd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0