28/5-10

Oskars föräldrar var ju som sagt här. Duschen blev klar efter lååång tid, var lite krångel för stackarna. Även tvättmaskin funkar nu!!! :D  Helt underbart att kunna både duscha o tvätta hemma. Även om det har gått väldigt bra att få göra det hos mamma så är det skönt att slippa allt kånkande med tvätt hit o tillbaka.

I Linköping så delade vi upp oss, Oskar tog bilen till Byggmax o lite. Och jag o Millie gick till Babyproffsen, köpte en skötbädd till bänken i badrummet. (en svart med vita stjärnor på, blev väldigt fint tycker jag) Sen gick vi till Rusta, därinne så blev min lilla tjej SKITarg rent ut sagt. Hon var trött men vägrade sova, gallskrek så det ekade inne på hela Rusta. Det enda som hjälpte lite var att stå still o vagga henne i famnen. Men gud så folk glodde! Hade ju glömt min telefon hemma med, så kunde ju inte ringa Oskar för att få hjälp. Efter ca 15 minuters skrik så lugnade hon sig iallafall och somnade sen äntligen.
Puuuh!

Hade ju bestämt att möta Oskar på Ikea, så jag fick skynda mig dit. Vi valde ut en bänkskiva sen och köpte även ett vitt skåp för att ha i badrummet. (som jag satte ihop på kvällen när dom höll på i badrummet.)

Ja det blev en sen kväll, Carina o Robert åkte inte förrns vid 2.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0