12/11-10 Lite allt möjligt

Ja denna veckan har bara sagt svisch!
Måndagen skulle vi åkt hem till Emma och Wille.
Men ja, dom skulle iväg och alla kunde inte komma så vi sköt fram det.
Istället blev det en lunch på Gusto med Lisandra, Emma, Jossan o våra barn.
Mycket trevligt det med :)

Sen åkte jag hem till Anna och hennes lilla nyfödda Elin.
Eller ja, 4 veckor var hon nu hehe.
Var kul att träffas! Även att se hennes andra tre barn.
Dom har blivit så stora! Söta, fina o busiga.
Elin fick lite av Millies urvuxna kläder.

Tisdagen var vi på Salig röra o busade.
Sen på eftermiddagen åkte vi alla tre till Malexander.
Sov över där för på onsdagen kl 5 på morgonen drog Oskar o jag iväg mot Ullared!
Millie stannade hos Oskars föräldrar.

Var ett jädra skitväder så det tog 4 timmar dit.
Brukar ju ta högst 2,5.
Så vi kom in vid 9.30 och var kvar ända till 18.
Gick runt i lugn takt, var inte så jättemycket folk.
Men däremot var det utplockat tyckte jag!
Var väl efter höstlovet, hade kanske varit smartare att åka innan.
Men även fast det var mycket som jag tänkt köpa som inte fanns,
så hittade vi ju en massa fint ;)

Riktigt kul att åka dit!
Men oj vad trötta vi var på vägen hem!
Oskars föräldrar hade åkt hem till oss så vi slapp åka till Malexander, snällt :)
Millie var vaken när vi kom och blev helt till sig haha.
Mysunge! Hon hade varit så snäll, sa dom iallafall hehe.
Allt hade gått bra, det var skönt.

Igår tog vi en segisdag, låg kvar länge i sängen.
Men vi tog oss iallafall in till Mjölby och gick en sväng med
Emma, Lowa, Jossan och Max.
Fick även följa med in en sväng hos Emma o Lowa och
så kom Emma o Wille dit med.
Var kul att ses lite :)

Idag har Millie varit väldigt snäll, gått runt och grejat för sig själv.
Så jag har kunnat packa upp allt, sätta igång en tvättmaskin,
plocka ur diskmaskinen, plocka in i den igen och ja plocka iordning lite överallt.
Välbehövligt!!
Men vid typ kvart över ett så trillade hon och blev jättelessen,
höll henne i famnen o vaggade lite och då sov hon helt plöstligt.
Hon var nog väldigt trött eftersom hon varit vaken sen halv 8.

Hon sover fortfarande och Oskar kom nyss hem.
Får se mer vad det blir av dagen.
Ante skulle nog komma hit en sväng.
O jag funderar på att åka till Motala en sväng. Kanske.

Ja nu blev det en rejäl uppdatering!


Förresten, Ammi som kommenterade här för några dagar sen.
Vi har ju mailat några gånger, men nu vägrar min mail skicka till din.
Vet inte varför?! Visste inte hur jag skulle få tag på dig annars.
Så jag hoppas du ser det här, så du inte tror att jag bara slutade svara. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0