18/11-10 Nattuggla

Oj oj, Millie somnade inte förrns typ 00.40 igår!!
Och då var hon knappt trött utan somnade väl för att vi somnade typ, hon låg mellan oss.
Hon somnade ju så gott vid 20, men så efter han halvtimme vaknade hon pigg.
Sen höll hon igång, var påväg att börja bli trött.
Men så kom Oskar hem o då blev hon ju jätteglad.

Ändå vaknade hon vid typ 7 imorse.
Fick henne att somna om till 8.30. Men ändå, hon borde ju vara jättetrött!
För hennes föräldrar är jättetrötta ;)

Idag skulle vi åkt hem till Madde o Leia, men då stackars Leia fått maginfluensa
så sköt vi fram att ses till nästa vecka.

Så nu ska vi följa med Emma o Lowa till Motala,
ska plocka upp dom vid 10.15.
Därför ska jag göra mig och Millie klara nu :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lisandra mamma till Milo

sv:

så det finns alltså fler som känner som jag!



Men visst är det som du skriver, man saknar dom där 3 timmarna ibland längre som man hade i telefon då man satt o prata om allt mellan himmel o jord.

men nu är ju allt helt annat när man har familj, man sover ju inte över längre man kan inte ränna ute med polarna (utelivet är visserligen nåt ja INTE saknar) o man kan inte sitta i telefon i timmar.

Och jag är glad för det jag har, men en bästis skulle kännas fint att ha ibland:)

Men ja måste säga att ja e riktigt glad att vi mammor hittat varandra:)

kram kram

2010-11-18 @ 20:01:47
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0