20/11-10 13 månader

Igår var vi i Linköping alla tre.
Tanken var att vi skulle köpa golv till övervåningen.
Men hittade verkligen inget vi fastnade för (som inte var skitdyrt).
Vi måste köpa nästan 50kvm, så det får faktiskt inte kosta för mycket.

Nej så det väntar vi lite med!
Däremot, så köpte vi en nya lucka till köket. Varit en som varit trasig ett tag.
Och, massa plankor för att sätta upp på väggen i köket :)
Låter jättesnyggt va haha. Nämen det kan nog bli fint tror jag!

Oskar hade ju tänkt fixa med det i helgen,
men då var dom visst tvungna att ligga inomhus
i minst 3 veckor innan man skulle sätta upp dom.
Så ja, det får bli om några veckor :)

Idag är våran lilla sötnos 13 månader!
Lustigt egentligen, innan dom är ett år så firar man nästan varje månad.
Men nu är det ju inte lika "speciellt" längre.
Jag tycker iallafall tiden går väldigt fort!
Om två månader ska hon börja på dagis, TVÅ!!
Det är ju nästan ingenting.

Men jag är en sån som tror att allting kommer gå kanon.
Oroar mig väldigt sällan.
Så ja, jag tror att det kommer bli så bra så :)


Här är jag på nyårsafton, ungefär en månad innan jag fick veta att jag var gravid



Och här är jag i fjällen med Sabina och fem andra, dagen efter att jag fått veta.
Snart två år sen!
Mådde rätt illa och kräktes endel men inte av anledning att jag druckit för mycket iallafall haha.


Låg mest här istället :)
Saknar mitt mörka hår måste jag säga!!


Kommentarer
Postat av: Lisandra mamma till Milo

Ella fan va snygg du va i det där mörka så SKA du helt klart ha!

Värsta Sexy mama haha:)

2010-11-20 @ 14:03:35
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Johanna

Gud så snygg du va i mörkt hår å vad du passade i lugg! Jättefint verkligen. :) Kram

2010-11-21 @ 08:50:35
URL: http://jjoohhaannaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0