20/11-10 Målat o hyrt film

Nu glömde jag ju ta kort på hur det såg ut innan.
Så det är ju inte så lätt för er att se skillnaden.
Men vi tycker iallafall att det blev bra :)


Såhär ser lite av vårat kök ut nu.
Är luckan under diskbänken som vi bytt och även den bredvid.


Både Oskar och jag har ångrat oss om luckorna och handtagen.
Inte alls som vi skulle vilja ha det haha.
Vi valde det när vi flyttade hit, var ganska stressigt då så blev inte så genomtänkt.
Men nu får det allt vara så här ett tag ändå!
Vi räknade ut att det skulle kosta ca 10-15 000 kr att byta nämligen.


Medans Millie sov ute i vagnen så passade vi på att måla "sittbyrån" i hallen.
Äntligen! :)
Vi har tänkt göra det i två år tror jag. Men nu tog vi tag i det.
Kommer nog bli fint, den har jag tagit före-bilder på!
Så ni ska få se före och efter sen. Kul tycker jag när man ser skillnaden.

När hon vaknat så var vi inne o handlade lite.
Lämnade massa reklam/kartonger o sånt på återvinningen,
pantade massa flaskor som tog plats och
när vi hade handlat så hyrde vi även dom här filmerna




Så ikväll hoppas vi på att Millie somnar lite lättare, och tidigare än igår.
Tog över 2 timmar att få henne att somna igår!!
23.40 kunde jag lägga henne i sin säng.
Satt och vaggade henne i min famn sammanlagt 1½ timme tror jag,
bra träning för armarna ;)
Nästan lite träningsvärk idag haha. Hon är ju inte så lätt längre.

Nu ska jag sätta mig i soffan med mina fina en stund innan det är matdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0