26/11-10 Nere

Oskar sover, ikväll igen!
Millie är vaken och pigg, ikväll igen!
Jag sitter och ser en film som vi hyrde förra helgen, ganska bra.
Men Millie håller på o pillar på allt hon inte får, trillar, gnäller,
vill upp, vill ner, tuggar på saker som går sönder, stänger av dvdn osv osv.
Dessutom vägrar hon sova, ikväll igen.
Kul fredagskväll va? ;)

Usch jag känner mig så himla nere just nu.
Har faktiskt ingen aning om vad det beror på.
Men jag känner mig så deppig, energilös, glädjelös, tom.
Ja allt känns bara meningslöst.

Självklart blir jag glad hela jag när min älskade Millie skrattar,
när vi har våra mysstunder på morgonen och
för det mesta bara jag ser henne.
Men ändå, jag känner inte att jag kan ge tillbaka henne den glädjen hon förtjänar.
Önskar jag bara kunde vakna upp en morgon och känna mig pigg.
Känna att jag är sugen på att ta tag i dagen.
För det gör jag verkligen inte.

Känner att jag nästan hela tiden har tårar som ligger redo.
Så jobbigt när man inte vet varför.
Jag känner mig så himla fjantig som mår så här,
när jag egentligen har det bra.
Men jag kan inte rå för det! Det bara är så.
Och jag är trött på det!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för dom fina kommentarerna i bloggen :) Om det är till nån tröst så känner jag likadant vissa dagar, man orkar inte ta för sig nåt inte mer än man måste och det känns som man skulle behöva gråta en skvätt, men det inget kommer. Vet inte varför, men tror mkt har med hormonerna att göra tyvärr... Du ska inte känna dig fjantig, då är jag det också =) Hoppas ni får en mysig helg :) Kram

2010-11-27 @ 07:41:15
URL: http://malinmildh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du behöver en ordentlig sömn, bli ompysslad och få gensvar för hur fantastisk du faktiskt är! När man kämpar och kämpar och det känns som man drar ett tungt lass nästintill själv så drar det ner hela kroppen och tänkandet. Inte konstigt om man tillslut brister och känner sig nere. Man håller konstand en glad fasad men under ytan bubblar många små bekymmer som helt plötsligt blir en stor klump. Jag hoppas verkligen du mår bättre snart igen för det förtjänar du. Du är en helt underbar vän och en helt fantastisk mamma. Man får känna såhär. Kramisar Johanna och Molle

2010-11-27 @ 09:56:08
URL: http://jjoohhaannaass.blogg.se/
Postat av: Lisandra mamma till Milo

Man får känna som du gör, man vill inte, men man får och vet du? Jag skulle nog våga säga att ALLA har känt så nån gång!

Du är inte ensam, för vill du gråta så får du gärna komma hit o göra det om du vill, för ja kan oxå gråta lite, inga problem;)

Men jag hoppas du mår bättre snart, för det förtjänar du, hoppas att du kanske kan få en dag för dej själv snart, så du kan få vila o ro om dej själv lite! för det behöver man:)

Hoppas helgen blir bra trots allt, så ses vi förhoppningsvis på måndag (babysången)

kram kram

2010-11-27 @ 15:50:51
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Emilie

Men Ella gumman! Det var inte roligt att höra! Jag håller med de andra som har kommenterat. Alla känner så ibland och det är inte roligt men det vänder! Vore kul att träffas alla någon gång igen och då blir det en massage också. :) Puss puss

2010-11-28 @ 17:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0