3/11-10 Sömntuta

Nu var det ju jättelängesen jag skrev.
Har hänt massor men jag tänkte att istället för att göra ett väldigt långt inlägg,
så börjar jag från idag.

Eller ja jag kan ju börja med att säga att jag var på spinningpass igårkväll.
Var ju riktigt jobbigt om jag får säga, men skönt efteråt!
Men idag har jag så himla ont i rumpan,
dom där sadlarna är ju inte bekväma alltså!

Idag har vi varit fem mammor och fem barn här hemma :)
Lisandra o Milo kom tyvärr inte då hon var sjuk.
Men jag tycker vi haft en bra dag.
Millie somnade bara nån timme efter att dom kommit ungefär och sover fortfarande,
dom sista åkte ganska nyligen så hon har ju inte varit så social idag hehe.

Nu sitter jag nästan o väntar på att hon ska vakna.
Blev så tyst när alla hade åkt.
Oskar kommer snart hem med så får vi se vad som blir av kvällen.
Är så himla ruggigt, blåsigt och kallt så man har ju l
ust att bara krypa upp under en stor filt i soffan.

Nu ska jag gå och kolla till min gullunge.
12.45-16.10 har hon sovit änsålänge.
Trött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0