4/11-10 Mjölby idag

Puuh jag vet inte hur många nätter i rad nu som Millie legat
och sovit mellan oss.
Vi sover inget vidare nån av oss då.
Försöker ju få henne o vara kvar i sin,
men igår var hon verkligen helt förstörd!
Grät så hon knappt fick luft o bara var stel som en pinne,
tog nog 40 minuter innan hon hade lugnat sig helt och somnat in.
Och så ville jag inte gå bort o lägga henne i sin säng ifall hon skulle bli lika lessen igen.
Klockan var ungefär 23.30 nämligen.

Idag så låg vi kvar i sängen länge.
Men nu har jag duschat och vi sitter i soffan istället.
Millie ska få lunch om en halvtimme nånting.
Sen hade jag tänkt att vi skulle ta oss in till Mjölby.
Behövs handlas en hel del!

Tänkte med att jag skulle försöka gå en ganska lång promenad med henne.
Hon ska ju ändå sova då och lite motion skulle jag behöva!

Ja mycket mer händer nog inte idag,
inget babysim eftersom det är höstlov.

Om mindre än en vecka så åker Oskar och jag till Ullared..åååh :)
Jag blir nästan som ett barn som räknar ner till jul eller sin födelsedag.
Tanken är att vi ska ladda upp med grejer inför dagisstart.
Ni som har era barn på dagis, vad behöver man??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0