17/11-10 Köttfärssås

Imorse vid 9 gjorde jag en stor laddning med köttfärssås o makaroner,
där fick han Oskar :)
Jag kan visst, ibland iallafall.

Sen vid 11 var vi hemma hos Jossan o Max.
Även Lisandra, Emma o Johanna med sina barn.
Tyckte det blev en trevlig dag som vanligt :)
Blev en livlig diskussion om hårvård, vi fick lära oss massa nytt av Lisandra,
hon jobbar ju som frisör.

Även fått både kladdkaka o spaghetti och köttfärssås att smaska på.
Dom hade möblerat om hemma med i vardagsrummet, tyckte det blev kanonfint!


På hemvägen hämtade jag ut ett paket från h&m, var hur längesen som helst jag beställde!!
Ett par stövlar och ett linne dessvärre var inget av det alls nåt vidare.
Så det får åka tillbaka.

Trots att Millie sovit över 3 timmar på raken nu i eftermiddag så sitter hon nu och gnuggar sig i ögonen och är gnällig. Hmm tröttis idag!
Tror vi ska lägga oss en stund framför förkväll på 4an kanske.


Kommentarer
Postat av: Lisandra mamma till Milo

haha ja de blev en riktigt livlig diskution, men ja blir så till mej när hår kommer på tal haha, vadå arbetsskadad;)

2010-11-17 @ 20:29:22
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Lisandra mamma till Milo

Btw glöm nu inte shampo, inpackning o SEN balsam;)

och bara inpackning en gång i veckan;)

Ok???;)

2010-11-17 @ 20:30:40
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0