18/11-10 Babysim

Blev en jättetrevlig dag med Emma och Lowa idag.
Åt lunch och gick en sväng på stan :)

Millie var ganska gnällig under lunchen och hon har ju en
ganska gäll stämma minst sagt.
Hon äter nästan snabbare än mig och skulle smaka av min mat
precis hela tiden trots att hon redan ätit massor!
Ja, det är ju bra hon gillar mat eller ;)
Haha.

Varken Emma eller jag köpte nåt direkt,
eller jo varsin pyjamas till våra barn.
Men var rätt kul att bara gå runt o kika lite.
Kollade in alla möjliga vagnar inne på Lekia med,
kan man ju aldrig få nog av hehe.

Såg en ny vagn som hade 4 ganska stora lufthjul,
men dom två därfram var svängbara.
Inte vanligt med en sån vagn! Säkert rätt praktisk!
Jag har ju typ väntat på att en sån vagn ska komma!
Men..vet inte om jag tyckte den var så värst snygg.
Sen var den ganska lik våran vi har nu.
Och, det var en syskonvagn. Man fick med en syskonsits och det gick ej att köpa utan den.
Sen är den ju så himla ny så man vet ju typ inget om den.

Ja nog om den.
Vi åkte hem från Motala, jag släppte av dom hemma hos sig.
Pluttan min somnade när vi var på stan i Motala, typ 14.
Vaknade inte när jag satte henne i bilen, i
nte när vi stod på Ica Maxis parkering och skrattade
för att Lowa hade bajsat precis när vi var klara med allt,
inte när vi kom hem o lyfte ur henne ur bilen
och inte heller när lyfte upp henne och höll henne framför mig.
16.50, vaknade hon till lite smått så jag hann ge henne lite att äta innan babysimmet.

Haha ja jösses så trött, väldigt söt var hon!
Blir så när man somnar sent ;)

Mamma var snäll o följde med till babysimmet,
gick jättebra idag. Hon "dök" nog minst 10 gånger från kanten!
Ikväll somnade hon "redan" 21.30 och har sovit sen dess.
Ikväll får jag helt skylla mig själv för att jag fortfarande sitter uppe!

Ska gå och göra mig klar för sängen, NU! :)

Grattis Molle på 8 månaders dan!!



Jag har blivit gördålig på att ta kort, så ni får några gamla bilder på min sötnos
Här döks det inte direkt från kanten :) 3 månader gammal bara.




Mörkt hår hade hon med!
Lilla snuffsan, vad liten hon har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0