22/11-10 Sjukling

Våran snutta har feber!
Hon var jättepigg och glad imorse på babysången.
Men när jag skulle ge henne mat efter så åt hon bara en halv burk.

Tänkte inte så mycket på det.
Åt lunch med Carro och Jonna på Gusto,
träffade även Emma, Lisandra o Jossan.
Och alla barn förstås :)

Sen gick vi till bvc, för hade sån där föräldragrupp idag.
Millie ville bara sitta i mitt knä.
När Oskar kom blev hon lite pigg ett par minuter.
Men sen satt hon hos mig o bara somnade.
Tyckte hon var ganska varm.
Var förbi mamma o pappa sen o Millie satt o somnade hos sin mormor.

Tog tempen hemma sen och den visade 39.8.
Usch hon är jättehängig pluttan.
Somnat bredvid mig här igen nu, vi ligger i våran säng o tar det lugnt.
Känner inte alls igen henne, hon har bara legat helt stilla
och helt tyst.

O jag ska ju åka till Stockholm imorrnbitti.
Mamma ska följa med också :)
Jag ska gå på en sista föreläsning med min
utbildning till mäklarassistent på onsdag.
Ska bli en sån lättnad när det är klart!

Men jag hoppas Millie blir piggare snart,
vet ju att det går lika bra för henne att vara hos sin pappa.
Ändå så känns lite jobbigt att behöva åka ifrån en sån hängig liten tjej.

Nu ska jag gå och prata lite med Oskar och hämta mig en väska
så jag kan börja packa lite.

Ha en bra kväll!


Här är Millie nyvaken imorse



Och här är lilla sjuklingen just nu bredvid mig


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken söt sjukling det är! Lycka till imorrn då Ella! Det kommer nog att gå jättebra! Skönt som sagt sen när det är gjort! Hälsa Oskar!



Kram kram

2010-11-22 @ 19:55:38
Postat av: Anonym

hej!

kommer du satsa på att jobba som mäklarassistent sen och var vill du jobba då isf?

2010-11-22 @ 22:16:27
Postat av: Lisandra mamma till Milo

stackars lilla snuttan, hoppas hon blir frisk snart!

Ha de så bra i sthlm så ses vi på torsdag:)

2010-11-23 @ 10:37:08
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Madde - Mamma till Leia

Hej..

Ja de får vi se till att göra..=)

Jag kan mån, tis o fre som de ser ut nu..

kram

2010-11-26 @ 12:28:23
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0