4/11-10 Bättre sent än aldrig

Just det!
Har ju helt glömt bort! Lovade ju att lägga upp bilder från Millies födelsedag.
Här kommer det några,
mer än två veckor försenat ;)


Nyvaken födelsedagstjej klockan 7 på morgonen



Precis lagt ur massor av mammas bh:ar, lagom stolt



Farmor o farfar har kommit och jag får ett pussel!


Jaaa!



Sen kom Lisa och gav mig paket :)



Här har jag öppnat lite fler och är rätt glad



Här är pappas specialbullar, min födelsedagstårta och resten av fikat





Smaskigt med bulle o tårta!




Började spela direkt på min xylofon


Tack alla som kom på min födelsedag :)


Kommentarer
Postat av: Lisandra mamma till Milo

Åh lilla Millie är ju sååå söt:)

2010-11-04 @ 12:43:39
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Lisandra mamma till Milo

sv: haha gjorde du, va komiskt, ja men de va ju sorligt, stackars liten ju:( ja nu mår ja bättre tack:) vi ses på måndag:)

2010-11-05 @ 11:04:13
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0