6/11-10 Övertrött

Idag har jag jobbat 12-19.

Efter jobbet åkte vi (Oskar o Millie hämtade mig) förbi kyrkogården.
Eftersom Millie sov då så gick jag själv. Skulle sätta ljus på min morfars och min farfars grav.
Gud så fint det var på kyrkogården ikväll alltså!!
Hade tyvärr varken mobil eller kamera på mig, annars skulle jag tagit massa kort.
Blev helt tårögd, dels av minnen och dels för att det var så fint.

Väldigt lugnt på jobbet då det är en röd dag, men har ändå gått bra!
Desto värre är att vi har en fruktansvärt övertrött Millie just nu.
Hon har knappt sovit nåt idag och jag har försökt
vagga henne i famnen nästan en halvtimme nu och flera gånger tidigare ikväll.
Men hon bara skriker, nu leker hon och Oskar lite.
Då tycker hon det är bra, vi mindre bra. Iallafall så här dags.

Hon är dessutom jättesvettig för att hon varit så arg,
och så får hon ännu värre humör än annars när hon är så trött.
Nä det är inte lätt alla dar, tur hon är så söt ;)

Imorgon är det jobb igen, 8-30-14.
Efter det ska Oskar sätta på vinterdäcken på nya bilen.
Har ju köpt nya däck, så man måste åka väldigt lugnt i början.

Hade tänkt vi skulle se filmen som är på fyran, Number 23 tror jag den heter.
Men för det första verkar den lite knepig och för det andra har vi
inte riktigt lyckats hänga med.

Ska väl försöka ta tag i det igen, puuh :)
Så vi får kanske åtminstone fem minuter egentid.

Godnatt alla!


Inte jag som tagit dessa bilder, men var liknande fast mycket mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Hej. Fin blogg du har!

Läste någonstans i din blogg att du inte fick en dagisplats i hogstad. Bor du där(/här)?

2010-11-08 @ 16:47:51
Postat av: Ammi

Han inte skriva klart. Min son Adam är sällskapssjuk. Iallafall. Jag bor i hogstad och är föräldrarledig. Skriv gärna till min mail om du vill!!

2010-11-08 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0