12/10-10 Sovmorgon

Blev sen kväll men som tur var så sov hon ända till 8.45 imorse.
Inte dumt ;)

Blev lite stressigt bara till Salig röra, segstartad som jag är.
Men oj vad folk det var där!
Kul :) Många man kände igen.

När vi kom hem sen så sov Millie ända till 15.30.
Jag blev helt rastlös haha. Hann se ett avsnitt Desperate Housewives
och ett avsnitt Grey's Anatomy. Missade dom ju tyvärr förra veckan.
Men nu så vet jag vad som hänt!
Iallafall så hade hon ändå inte vaknat när jag kollat klart.
Så hann prata lite med mamma med.

Sen hade vi en riktig mysstund ända tills pappsen kom hem.
Hon bara låg på mitt bröst, jättemysigt!

Nu har vi ätit mat, jag har plockat undan disken.
Oskar har redan(!) somnat på soffan.
Jag ska väl försöka lägga Millie snart här.
Sen ska jag slöa framför ett nytt avsnitt Desperate Housewives.
Nu ska snuttan o jag mysa framför Halv åtta hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0