16/10-10 Ensam hemma

Nu har det varit fullt upp igen!

Torsdags var vi på Salig Röra, sen fick vi komma hem till Lisandra.
Så vi gick en promenad och sen satt vi inne o pratade en stund. :)
På kvällen var det babysim, Millie fick ett nytt märke till sitt diplom ;)

Och igår så tog jag och Emma en promenad :)
Vissa blir man så glad av att träffa och Emma är en av dom.
Hon är väldig positiv och ja, glad av sig.
 Och det smittar, mår bra av att umgås med såna.
Känner att jag har många såna vänner nu, känns jätteskönt :)

Önskar man hade samma energi och glädje själv med!
Känner mig så seg jämt, tycker alltid jag är trött, snurrig och fruktansvärt glömsk.

Iallafall. Mötte sen upp Oskar, vi handlade mat.
Oskar åkte hem med maten och Millie.
O jag mötte min syster och gick en sväng med henne på stan, trevligt :)

Sen när jag kom hem så åt vi och ja, hade ingen ork att skriva nåt igår.
Idag har jag jobbat 8.45-15.
Oskar och Millie har varit i Malexander och har inte kommit hem än.
Oj så ovan jag är att vara hemma helt själv!
Sett en film på tv, kollat på internet, startat en tvätt och ja..
Hade tänkt byta lakan men det hade min älskling gjort innan dom åkte. 
Nu ringde han och sa att dom är i Boxholm :)

Imorrn ska Oskar baka bullar till Millies födelsedag.
Ska försöka kolla upp recept på nån bra tårta med.
Kanske finns några tårtor som är speciellt bra till ettårs-kalas :)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack snälla du. Tycker jätte mycket om att umgås med er:) kramar!

2010-10-17 @ 01:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0