19/10-10 Ätit själv

Haha så här lata var vi :)



Nej men dom hade faktiskt jättefina tårtor på City Gross ju!
Och vi räknade ihop att göra egna kostar ju lika mycket.
Den till vänster är med jordgubbar i gelé på (skulle jag aldrig lyckas med själv)
O den till höger är hallonmousse-tårta (skulle jag verkligen aldrig lyckas med själv)
99kr styck och gjorda idag, tyckte inte jag var farligt :)

Så det blir nog kanon :)
Vi (läs Oskar) har ju gjort bullar i form av M I L L I E.

Haha Millie fick äta själv här nyss.
Hon blev helt överlycklig när hon fick tallriken framför sig.
Hon kollade länge på oss innan o skrattade,
typ som: Nähää får jag?? Får jag verkligen?? :D

Haha hon är rolig hon.
Just nu sitter hon och dansar, har en grej som hon själv trycker igång.
Så kommer det musik och hon dansar :)

Nu ska jag nog lägga mig i soffan o kolla på halv 8 hos mig :)


Kommentarer
Postat av: Lisandra- mamma till Milo

Ja skulle inte ha några problem i att mumsa i mej nån av dom tårtorna:) såg riktigt goda ut:)

Hoppas att ni alla får en kanon dag imorrn, allra helst Millie:) kram

2010-10-19 @ 19:46:27
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0