19/10-10 För ett år sen...

...tänk att då hade jag en sån här mage.
Bilden är tagen en vecka innan Millie föddes.


Jösses så stor den var!
Så svårt att tänka sig nu i efterhand hur det var.


Och så här pyttepytteliten var våran snutta för ett år sen imorgon.




Ja jösses man blir lite jaa..jag vet inte känns så nyligen
men ändå så längesen som hon var sådär liten.

Mina fina :)



Förresten..kanske skrev lite lustigt sist.
Var inte en sån tårta som var på bilden som jag tänkte försöka lyckas med.
Utan bara la in en bild på nån tårta.
Fin var den, men jag tror jag satsar på nåt enklare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi! Då blev jag lite lättad för jag trodde du skulle fösöka dig på värsta dundertårtan:)

2010-10-19 @ 15:12:02
Postat av: Anonym

Det var Lisa som blev lättad:)

2010-10-19 @ 15:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0