20/10-10 Grattis Millie :)

Klockan 8 vaknade födelsedagsbarnet :)
Hon fick ett paket i våran säng
(fick inte fler då eftersom Oskar vill vara med lite också)
Jätteglad var hon haha!

Sitter och grejar med den nu med.
En duplo-gubbe som har en bil, en spade och några blommor.
Tydligen spännande :)

Vid elva har jag bett min mamma komma hit så att jag hinner städa lite.
Sa att hon inte behövde stanna mer än ett par timmar för sen borde Millie somna.
Så kan jag passa på att fixa det sista och även mig själv.
Oskars föräldrar skulle nog komma lite tidigare med sen.

Tror vi blir 16 stycken med oss.
Kul att få hit lite folk, Millie kommer nog tycka det är läskigt först
men sen spännande :)
Nu sitter hon i mitt knä här så jag ska gå och leka lite med henne.

Grattis våran älskade Millie!


Kommentarer
Postat av: Lisandra- mamma till Milo

Grattis grattis grattis till födelsedagsbarnet:)

2010-10-20 @ 20:21:05
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0