2/10-10 Myspys

Igår var en lite tråkig start på dagen, jag och Oskar bråkade lite.
Han tyckte min jacka jag köpt var ful ju,
och jag tycker alltid att han klagar på allt jag köper.
Sen var det lite andra smågrejer.
Men som tur är så är ju ingen av oss långsint så det gick snabbt över ;)

Däremot blev jag lite sen till Emma och Lowa.
Men det gick ju bra ändå.
Var verkligen en mysig dag där :)
Hon hade gjort sån god mat och allt var kanon.
Vi får allt trevligare och trevligare med varandra!

På kvällen sen var vi ändå tvungna att åka in till Mjölby för att
jag hade glömt ta med matstolen från Emma.
Så då köpte vi faktiskt pizza, var rätt gott måste jag säga!
Inte sugen på det så ofta men igår så sög det i pizzamagen.

Blev en ganska jobbig kväll, för Millie vaknade vid 8 ungefär.
(Då hade hon sovit i en halvtimme)
Sen gick det inte att få henne att somna om förrns halv 12!
Dessutom väldigt mycket gråt inatt :(
Vet faktiskt inte vad det är med våran snutta.
Ingen feber eller nåt sånt, lite täppt bara.

Så det blev en seg start på dagen.
Men sen har vi flyttat fram bilbarnstolen.
Guud sånt krångel, köp ingen Cosmic XTP!
Eller jo, den är kanon när den är på plats.
Men oj sånt bestyr att få dit den.
Även rensat lite bland Millies kläder,
gått och slängt massa kartonger/glas/tidningar o sånt.

Nu ska jag hoppa in i duschen!
För vid 6 ska jag åka själv till Malin.
Oskar och Millie får ha en myskväll själva.
Malin och jag ska göra lite hemmagjord kebab med pommes.
Sen blir det nog mycket prat, mysigt :)

Bäst jag börjar, tidsoptimist som jag är så tar allt längre tid än vad jag tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0