21/10-10 Kalas

Millie fick massor med fina paket igår!
En bobbycar, ett bord med stolar, en xylofon i trä, en nalle, en docka, två böcker, fyra olika pussel,
kläder, en Brio-tax, en Brio-sköldpadda, två filtar, blommor, ett liten maracas.
Sen av oss fick hon en rosa cd-spelare, en Brio-tågbana,
en pyjamas med lilla My och en leksaks-verktygslåda.

Tror att jag fick med allt, oj vad grejer hon har nu!
TACK alla för allt fint!! :)

Var trevligt igår, men jag blir lite ofokuserad när jag har folk hemma.
Jag vill hinna vara social med alla men hinner i
nte prata med nån istället känns det som.
Sen när man ska duka fram, duka av och sånt.
Men det var kul att så många kom :)
Lisa dök upp med, var väldigt kul. Blev jätteöverraskad!
Senare på kvällen kom Ante och Malin med :)

Tror alla här hemma somnade ganska lätt igårkväll haha.

Idag var vi bjudna till Jossan, hon hade lånat en lokal där hon bor.
Så det var massa lekyta!
Fick jättesmaskig tacopaj och blåbärspaj och kärleksmums o brysselkex o havreflarn.
Allt hade hon gjort själv, duktigt!!
Höll på att spricka sen för jag var ju tvungen att smaka på allt ;)
(kom på nu att jag glömde ta havreflarn,
men det var nog tur för då hade jag nog spruckit på riktigt.)

Så himla gulliga var dom med så dom hade köpt en present till Millie! :)
En docka med massa tillbehör. Jättesnällt!

Nej nu ni såg jag på klockan att det är bäst vi börjar packa till babysimmet!
Måste åka om tio minuter :)
Hade tänkt lägga upp kort från igår, men det får bli imorrn tror jag!
Hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0