25/10-10

Inte skrivit på ett tag, jobbat hela helgen.
Och dessutom varit hos Oskars föräldrar och lite så det har varit fullt upp.


Just nu sitter jag helt skakis här.
Fick nyss reda på att Johannas bil exploderade idag.
Hon och Molle hann ut, TACK OCH LOV.
Men fy jag tycker så synd om henne.
Ringde henne direkt när jag fick se vad som hänt och ja vilken änglavakt.

När vi hade lagt på så kollade jag på Millie och började
gråta bara vid tanken på vad som egentligen kan hända.
Usch blev verkligen helt skakad och rörd.
Så jag kan bara tänka mig hur Johanna känner.

Ja. Som hon själv skrev livet är skört.
Man vet aldrig vad som kan hända.
Allt gick ju ändå bra denna gången som tur är.


Usch ja.
Till något annat så har vi varit på bvc idag.
Millie skulle fått sprutor idag, men blir isåfall imorgon.
Hon har varit snorig/hostig och väldigt rosslig i ungefär tre månader nu.
När vi sa det så tyckte Shelina att en doktor skulle kolla på henne.
Så vi fick en läkartid imorgon och då skulle läkaren avgöra om hon skulle få sprutor.
Hon väger nu 10,3 kg och är 77cm lång.
Hon har blivit så stor våran Millie.

Ska gå och leka med henne lite nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0