26/10-10 Kallt!!!

Millie somnade redan vid 7 igårkväll.
Väldigt tidigt för att vara henne då hon somnat ca 22 varje kväll senaste veckorna.
Fick gå in en gång vid 8 och ge nappen, men sen sov hon hela natten.
Vaknade halv 7 nu imorse.
Haha jag som sa på bvc igår att hon somnar så sent och inte sover så bra.

Idag kom ju mamma-pengen in på kontot,
väldigt välkomna pengar ;)
Imorrn kommer lite lön med, men den ska sparas till Ullaredsresan om två veckor!

Idag är det Salig röra, om en timme ska vi hämta Johanna och Molle.
Så vi ska väl börja göra oss klara nu.
Precis ätit frukost ihop jag och Millie.

Jag fryser så jag vet inte vad!!
Har just nu en tröja + två koftor på mig.
Men det hjälper inte. Brrr!

Nä om vi sätter fart nu så blir jag nog snart varm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0