3/10-10 Lessna

Blev väldigt gott igår hos Malin, och trevligt.
Emma och Emmelie kom dit med, så det blev en riktig tjejkväll.
Pratade om att åka till Liseberg-jul i början av december.
Har jag alltid velat åka till så det vore mysigt :)

Sen pratade jag och Malin om att vi ska till Ullared med.
Och det blir nog slutet av november kanske.
Haha jag drömde inatt att jag var där,
hade världens panik för jag hann inte kolla på allt
och så hade jag hittat en såå fin grej
o så tog nån den sista framför ögonen på mig haha.
Ja jösses.

Nu ska jag och Millie åka in till Mjölby för att gå en promenad
med Malin, Jossan och Max.

Igår var vi lite lessna både Oskar o jag här hemma.
Blev massa prat igår hos Malin som väckte massa känslor.
Tänkte inte på den förrns jag satt i bilen hem.
Och så prata vi om det hemma, vi blev inte osams
eller nåt sånt men ja, lite jobbigt ämne är det här hemma.
Men imorse var allt bra igen.
Alltid bra att prata ut lite om saker :)

Var en grävmaskinist här imorse som grävde upp en massa stubbar.
Oskar höll på som en tok i fredags med dom!
Han kämpade med en stubbe i 2 timmar utan att lyckas.
Så kom han med grävmaskinen och bara petade lite
på stubben så var den loss.
Haha. Stackars Oskar.
Jättesnabb var han iallafall och bra pris blev det!

Nää nu måste jag åka!!
Hejsvej


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej..

Kom gärna in till oss nån dag om ni hr tid i veckan..:) imorgon ska Leia vara på dagis ganska länge.. men de andra dagarna kommer de vara till 11:15 om jag inte får jobb..

kram

2010-10-03 @ 13:36:11
URL: http://leiasmammamadde.blogg.se/
Postat av: Lisandra- mamma till Milo

sv: tack så mkt:)

Den här jackan kostade 1500 kr vet inte hur mkt den kostar på tex stadium o så, så ja vet inte om de e billigare eller om dom har ungefär samma priser!

men ja vart glatt övveraskade för dom har mkt fint i den där affären va den nu heter;)

Japp ses på onsdag:)

kram

2010-10-04 @ 09:27:10
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0