4/10-10 Banken

Hade tänkt åka till babysången idag.
Men Millie är lite hängig tycker jag, ganska varm.
Fast har tagit tempen och den visade bara 37.2.
Sen är hon väldigt täppt och ja, hängig.
Så vi har haft en lugn hemmadag.
Gick en liten kort promenad för en stund sen så hon somnade i vagnen.
Så nu ligger hon ute i den o sussar.

Vi trodde ju med att vi hade ett bankmöte idag vid halv 4.
Men så kollade jag på lappen, då var det ju imorrn!
Typiskt, vi som hade bestämt oss för att åka till Linköping imorrn.
Tror inte vi orkar dit idag.

Igårkväll kom det ut en jättefin bil på blocket.
En utav modellerna vi kollat på.
Väldigt bra pris, svart, lite mer hästkrafter, dragkrok, inte gått så långt
och ja helt enkelt uppfyller den nästan alla våra krav.
Årsmodell 2007 med, allt detta för under 100'000kr.
Ett bra pris. Fruktansvärt jobbigt jättemycket pengar.
Men ändå, ett bra pris.

Oskar hade ringt o pratat med dom nu idag.
Jag har kollat upp några fler intressanta bilar i närheten av den andra.
Så vi får väl se om vi åker och kollar.
Både Oskar och jag tycker det är så svårt när det rör sig om så pass mycket pengar.
Vi drar oss för att ta tag i det, men börjar det verkligen bli dags.
Vi får se..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0