12/10-10 Lärt sig sina knep

Tänk att barn kan vara så jädra jobbiga samtidigt som dom är så himla supersöta.
Millie ville ju inte somna ikväll heller, dock blev det lite tidigare.
Hon sover nu.
Men innan dess så satt hon i mitt knä, mot mig så att vi kollade på varann.
Skrek jättehögt (inte lesset på nåt vis, bara jättehögt o ganska irriterande)
Jag sa nej Millie, inte skrika.
Då lägger hon huvet på sne o säger heeej med sin sötaste röst
 o med ett underbart leende samtidigt.

Tror ni man kan låta bli att le eller skratta??
Ehm nej.
O så höll vi på ganska länge,
för hon slutar ju knappast med sitt skrik när jag skrattar.
Men jag kunde verkligen inte hålla mig.

O igår så stod hon och skulle dra ut toapapper, då sa jag NEJ MILLIE.
För jag vet inte hur många gånger jag sagt åt henne.
Då upprepar hon väldigt tydligt o klart: Neej.
O direkt efter kom det där huvet-på-sne-gulliga-hejet.
Lilla skrutt.
Tydligt att hon lärt sig knep för att lura mammsen till skratt.

Vann ett par Puma-skor till henne på Tradera förra veckan.
Idag fick vi hem dom!
Haha kan säga att hon gillade dom.
Tog en i varje hand, la dom i gåvagnen o traskade runt o var jätteglad.

Var väldigt fräscha tyckte jag, 105 kr + 40 kr frakt. Kanon!
Kostar ju nästan alla skor.

Här är dom


Kommentarer
Postat av: Lisandra- mamma till Milo

haha va go hon är, en charmig liten busunge:) förstår att du inte kan hålla dej från skratt, ja skrattar bara ja läser om de o ser det framför mej:)

2010-10-13 @ 10:06:05
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0