13/10-10 Linköping, Mantorp och en tjej som gått!

Imorse så frågade jag Malin om hon hade lust att hänga med till Linköping.
Det ville hon :)

Lämnade tillbaka den rosa overallen, inte använt den än.
Och jag kände att den snart kommer vara för liten och
när vi är ute vill ju hon vara på marken gärna.
Då kanske inte en ljusrosa är så smart egentligen.
Lite synd men ja nu har jag lämnat tillbaks den och det blir nog bra så.

Sen hade ju köpt ett par vinterkängor till henne, hade dom på henne häromdan.
Men då var dom verkligen precis lagom.
Så jag frågade faktiskt på Skopunkten om jag fick byta till en storlek större,
det fick jag då dom verkligen såg precis nya ut.
Tyvärr fanns det inte svarta i storlek 21.
Fick bli ett par svart/rosa istället.
Jättefina, men hennes overall är ju röd.
Haha petig är jag. Men nu fick jag strunta i det :P

Hittade ett par stövlar till mig själv med, 179 kr blev det för dom.

Ja sen köpte jag en tygsnutt på Ikea, en leksaks-verktygslåda och ett fårskinn.
Länge kollat på dom o nu hittade jag ett suuupermjukt
så jag kunde inte låta bli!

Vi mötte Oskars föräldrar och Ante kom o gick med oss.
Åt lunch på Ikea och ja, trevlig dag i Linköping!

Vid 4 åkte jag hem till Dessa o Markus i Mantorp.
Inte varit där på evigheter! Jättefint o mysigt.
Massa tända ljus hade dom, mysig ny soffa och nyrenoverat badrum.
Blev inte så långvarigt då Millie var rätt trött och vi skulle hem och äta.
MEN! När vi stod i hallen så stod Millie upp och jag satte mig på huk
en bit ifrån o sa Kom då Millie.
(provat det flera gånger om dan länge nu)
Men så bara tog hon tre steg!
Oj så chockad o glad jag blev! Haha :)
Var tvungen att prova en gång till och hon gjorde likadant.
Häftigt att se.
Men hon har inte velat det alls här hemma.
Så pappa Oskar har inte fått se :(
Men det kommer väl säkert mer och mer nu!

Ja så har dagen sett ut :)
Nu ska jag försöka söva min tjej och se Grey's Anatomy. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0