28/10-10 Suck

Millie blev inte gnälllig på personalmötet, tvärtom, hon satt och skrattade haha.
Men då hördes det ju inte vad chefen sa, så jag gick o ställde
mig i ett rum bredvid och vaggade henne tills hon somnade.
Hon gnällde inget och jag hörde nästan allt :)

Dessvärre vaknade hon när vi kom hem.
Men så blir det lätt.

Idag var vi en snabbis på Salig röra, hann iallafall träffa Madde o Leia lite :)
Sen mötte jag Emma o Emma med sina barn på Gusto.
Åt lunch medan Wille och Millie sov, o Lowa satt o va glad.
Senare dök Jossan o Max upp.
Och sen även Lisandra som åt lunch med en kompis och även sin syster.
Trevligt! :)
Jossan, jag, Emmorna och alla våra barn gick en sväng på stan med.

Sen bar det av hemåt, packa iordning till simmet.
Jag frågade mamma om inte hon kunde följa med, 
och det kunde hon. :)
Millie var rätt svajig i humöret under simmet,
ena sekunden skratta hon massor o så blev hon sur helt plötsligt.
Men mest glad :)

Såg att hon började ta i massor
(hon har varit hård i magen o inte fått ut nåt direkt på några dar)
Men jag tänkte det var bäst att ta upp henne ur vattnet.
O visst så kom det en liten liten plutt. Typiskt!
Men ja, blev ju iallafall inget nere i vattnet.
Tur det!

Somnade på hemvägen men vaknade av att hon hade ont i magen.
Tog i så att hela hon verkligen skakade, stackars snuttan :(
Efter jag hade bytt sen så var hon ju så pigg.
Så hon fick leka fram tills 21 ungefär.
Sen somnade hon ganska fort.
O sen har jag fastnat här, fattar inte hur jag lyckas varje dag??!


Nu ni kommer ni bli trötta på mig...jag vill byta vagn!
Älskar den där vagnen, men.. Både jag och Oskar är ganska långa.
(jag är 1.71 och Oskar 1.93)
Och handtaget är ganska kort, tyvärr!!
Märker att jag får ont i ryggen när jag går med den :(
Ska tilläggas att det är om skötväskan hänger på och Millie ligger ner, annars funkar det.
Men jag behöver ju oftast ha med den och hon ligger ofta ner.

Idag har jag gått rätt mycket med vagnen
 och känner massor i axlar o högst upp i ryggen.
Ååh jag orkar ärligt talat inte, tycker ju allt annat med vagnen är så himla, HIMLA bra.
Vet ingen som kan uppfylla allt.
Våran Babytravel Amsterdam är väldigt nära iallafall.
Suck.


Nej nu..nu ska jag försöka sova!
Godnatt :)


En sån här Brio Spin kanske? Nä jag vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0