10/9-10 Dagens planer gick sådär :)

Stort grattis till min mamma som fyller år idag!

Jag hade massa planer idag eller ja, planer och planer.
Hade massa grejer jag behövde göra helt enkelt.
Men typ allt av det innebar promenader, känns sådär när man ser att det regnar ute.

Skulle gå till Posten och skicka ett paket med tyg till vagnsdynan.
Gå till Netto och kolla på några grejer.
Gå och handla mat.
Hämta ut ett paket på Lindex.
Gå och säga grattis till mamma.

Går ju att ta bilen, men jag hade ju tänkt vara lite nyttig ;)
Men det får man väl vara nån annan dag haha.
Jag älskar inte direkt att gå i regn, annars kunde man ju gått ändå.

Ja så ser väl dagen ut, dagen som börjat lite sent.
För vi somnade om alla 3 idag med och sov till 11 hehe.

Oskar är ledig idag och står nu och målar för fullt.
Vi satte ju in nya fönster men inte hunnit måla allt på insidan riktigt.
Men nu så är det påbörjat iallafall :)

Det vita ska målas en gång till men jag tycker det blev stor skillnad redan nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0