10/9-10 Jobb

Lyckades faktiskt med allt idag, förutom att gå mellan grejerna.
Regnade ju nästan hela tiden.

Clara från jobbet ringde med och hade lite panik.
Undrade om jag kunde jobba imorrn mellan 8.30-14.
Jag vill gärna jobba men jag vet ju att Oskar måste hinna massor innan mäklaren kommer.
Så först sa jag nej då jag inte trodde vi hade nån barnvakt.

Men så var Ante o Malin jättesnälla och kunde komma hit och passa henne!
Så då ringde jag Clara som blev väldigt glad.

Därför ska vi nog lägga oss i sängen nu och kolla på en film,
kan bli så att vi somnar med haha.

Millie har fått nåt så hennes öga blir geggigt hela tiden och rinner.
Ser så jobbigt ut :(
Men hon blir så arg när jag vill hjälpa henne o torka bort.
Vet inte vad det är, vet att hon hade nåt liknande när hon var en pyttebebis.
Hoppas det inte smittar och att det ger sig snart :)

Godnatt alla.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket :) Ja fy så hemskt det är att se dom lida sådär. Hoppas det inte är någon ögoninflammation hon åkt på lilla Millie. Kram kram

2010-09-11 @ 10:16:06
URL: http://jjoohhaannaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0