11/9-10 Soffan.

Gick kanon att jobba, blir 8.30-14 imorgon med.
Millie hade varit snäll hemma, blev glad när jag kom snuttan :)
Men hon började bli trött ganska snart och somnade snabbt.
Sover fortfarande!

Hon är bättre i sitt öga nu med :)

Imorgon direkt efter jobbet så är det kalas för mamma,
så det blir nog inte så mycket uppdatering här imorrn.
Sen är denna helgen slut med!

Imorrn börjar Ensam mamma söker med, tycker jag är lite kul.
Som sagt roligt med alla programstarter!
Är så sugen på att åka och hyra film idag!
Kommit massa nya, bland annat en som heter The Last Song.
Samma som gjort Dagboken har jag för mig,
älskar den filmen så tror jag kommer gilla den här med.

Ska passa på att luta mig tillbaka i soffan lite medans Millie-Pillie sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0