14/9-10 Folk på Ica

Gud vad jag frusit idag, tycker det är jätteruggigt!

Vi åkte in till Ica sen Millie och jag.
Träffade först Arwid som jag inte pratat med sen jag var gravid,
var kul att prata lite med honom.
Sen mötte jag först en lärare från högstadiet, Eva.
O sen en lärare från gymnasiet, Jörgen.
Det är i mataffärer det händer grejer haha :)

Millie var lite småsur medans vi handlade,
men hon fick hålla i ett te-paket och ett skink-paket.
Då gick det bättre ;)
Tills kassörskan ville ha dom hehe.

Blir nog baguetter och så fruktsallad,
nu var visst inte det nån överraskning haha.
Men så får det bli.

Ikväll blev det bulgur, sallad och en köttgryta.
Jag skötte bulguren ;)
Gick sådär, säger ju det jag är kass på mat.
Men det gick att äta :)

Nu ska vi nog lägga oss, båda håller på att somna.
Hoppas på en bättre natt.


Millie i eftermiddags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0