14/9- 10 Lägenhetsvisning

Mamma hade varit hemma hos en tjej som ville sälja lite möbler,
och hon bodde här i närheten.
Så mamma kom förbi en sväng vid 13 :)
Precis när hon kom hade jag klätt på Millie för att gå en sväng.
Så vi gick ut alla tre, blev en promenad på över en timme.
Millie somnade efter bara 10 minuter kanske och sover fortfarande!
Bättre hon sover längre på morgonen tycker jag ;)

Haha nej det är bra att hon sover, hon behöver det antagligen.
Men hon har inte ätit sin lunch än, trodde ju inte hon skulle sova så länge.

Glömde skriva det förut men igår var vi på lägenhetsvisning.
En trea som ligger mittemot brandstationen ungefär.
Renoveringsobjekt.
Nä, vi ska inte flytta till lägenhet.
Oskar föräldrar, bror och vi kollade på den för
eventuellt hans föräldrars räkning tror jag.
Skulle nog kunna bli riktigt fin, tar nog sin lilla tid bara.
Men billig var den ju!
Vet inte riktigt hur dom kände, var några trappor upp.

Kom på att jag måste åka och handla mat idag.
Får försöka komma iväg när hon vaknat och ätit sen.
Måste ju ha nåt att bjuda på imorrn ;)
Står helt still i huvet bara vad jag ska köpa.
Är så himla dålig på mat, så får väl bli mackor med lite tillbehör kanske?
Eller nån smidig mat?

Brrr nu ska jag värma mig under filten tills Millie vaknar.


Kommentarer
Postat av: Lisandra

du kan bjuda på knäckemacka o vatten, de duger åt oss ;)

Ses imorrn:)

2010-09-14 @ 19:20:25
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0