14/9-10 Oops

Oskar försov sig imorse! Även fast vi hade ett alarm på min telefon och fyra på hans.
Rena slumpen att jag vaknade kvart i 7, Millie hade inte vaknat ännu.
Men dom har ju flex så det var helt lugnt. Fast onödigt att ta av flexen.
Jaja :)

Millie och jag hade en väldigt lugn morgon i sängen.
Hon vaknade precis innan Oskar åkte vid 7.
Sen skulle hon ju krypa överallt i våran säng, även fast hon trillat
ur den så lär hon sig inte att man inte får vara nära kanten.
Smidigt det var när dom inte lärt sig krypa ;)

Men hon var inget arg eller nåt så vi låg kvar,
jag är ju rätt segstartad på morgonen.
Vid kvart över 9 ringde mamma och sa att hon och pappa
skulle komma med skåpet vi köpt.
Så vi gick upp, klädde på mig o bäddade.
Sen kom dom och bar in det med, vilken service :)

Så här blev det!
Ställde bara nåt på sålänge.





Dom var kvar nån halvtimme kanske och pratade lite.
När dom hade åkt så satte jag mig med Millie framför tvn.
Hon verkade lite småtrött så jag tänkte vi kunde mysa lite fram tills hon skulle äta.
Efter kanske högst fem minuter så har hon somnat!
Haha, riktig liten tröttis :)
Så jag satt kvar en stund för det var så mysigt.
Men sen fick hon ligga i sin säng och sover ännu.
Sovit 1½ timme nu, kanon!

Har nämligen en ny idé.
Att hon bara ska sova en gång om dagen.
Typ så här dags och att hon sen får hålla sig vaken till 19-20
och somna för natten då.
Igår var hon nämligen vaken från 13 fram tills 20.
Då somnade hon väldigt smidigt och har ju sovit kanon inatt.

Därför ville jag på babysången nu i eftermiddag istället för förmiddag.
Se om det är lite lugnare på den ;)
Jonna, Lucas, Charlotte o Filippa skulle nog dit då med.
Kul att träffa dom lite!


Nu hör jag att Millis har vaknat, lunchtime! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0