14/9-10 Trött

Godmorgon!
Inatt sov inte så himla bra alls, kommer inte ihåg
vad klockan var när hon fick komma till våran säng.
Men det var knappast morgon iallafall.
Sen har hon legat och sparkats och tagit plats hela natten.
Vaknade helt gjorde vi strax innan 7 men efter lite käk somnade vi båda om till 8.
O inte var jag pigg för det haha ;)

Idag blir det nog en väldigt lugn dag.
Hade tänkt att jag ska försöka städa lite smått.
Köra en maskin tvätt och annat nödvändigt.

Skulle behöva ta oss nånstans för att köpa en gardinstång med.
Den måste vara typ 3,5 meter, inte det lättaste att hitta kan jag säga!
Man får väl köpa flera små.

Nu har jag en liten pipplig tjej bredvid mig så ska se vad hon vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0