1/9-10 Kalas

Idag blev det en väldigt lugn och skön morgon. Millie vaknade iofs vid 3 inatt och fick komma till oss, men sen sov hon så bra ända fram tills 7. Vi låg kvar och myste, sen fick hon välling och ny blöja. Vid 9 skulle jag söva henne för hon var trött igen, då somnade vi visst båda två och vaknade 10.20 hehe. Skönt o mysigt :)

Sen blev det en dusch för mig och lite frukost för båda. Vid halv ett så var vi hemma hos Jossan o Max. Fick tacos, väldigt gott! Malin var där med, så vi satt o pratade en del om allt o inget. Kollade in hans doppresenter sen, mycket fint. Senare sen fick vi fika med, massa hemmagjorda görgoda kakor. Kakmonstret Ella kunde ju inte hålla sig så blev tvungen att smaka på alla haha.

Millie blev sur ganska många gånger under dagen. Jag fick säga nej så många gånger så hon blev nog trött på mig. Men hon skulle krypa över Max, dra ner massa papper, dra i dukar o allmänt vara överallt.
Till slut vid 4 var hon så trött med, hade försökt söva henne vid 3 men det gick inte. Så vid 4 åkte vi hemåt.
Hon sov en stund ute i vagnen, vaknade väl när Oskar kom hem vid kvart i fem eller nåt. 

Jag slog in paket och grejade lite för vi skulle på kalas hos Oskars bror Isak vid 6. Där bjöds vi på smaskig smörgåstårta och så blev det visst lite kakor igen. Nyttig dag hmm, inte kanske.
Av oss fick han en diskmedelspump, en tvättpåse och två olika väggord. Hoppas han blev glad :)

Vi åkte hemåt vid 8 för Oskar ville se finalen i fångarna på fortet. Jag o Millie fixade lite inför natten och sen somnade hon väl vid kvart i 9 kanske.
Nu har jag pladdrat tillräckligt. Ska nog lägga mig nu, inte så trött men Oskar har lagt sig och jag tycker inte det är så kul att sitta själv uppe. Men nästa vecka jobbar han kväll så då har jag inget val!
Nej nu börja jag visst igen haha.
Godnatt!

Snart är den verkligen här. Hösten. Dagar som idag har jag verkligen ingenting emot den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0