23/9-10 Bilder

Lagt in lite bilder från kameran nu, sen har jag några till i mobilen.
Men här kommer några bilder från när Isabella, Lucas o Rebecka var här.

Lucas ville rida lite på Millies rygg,
hon tyckte väl det var sådär-kul :P


Söta Lucas!
Haha han flinade upp sig direkt inför kameran,
o när bilden var tagen så kom han fram och ville se hur bilden blev :P


O Millie ville ju med vara med på kort :)


Nu måste jag göra mig klar!
Vi ska ju åka hem till Johanna o Molle idag.
Ska möta dom andra mammorna o barnen vid Mc Donalds om ca en halvtimme.
Skynda skynda :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är mkt pengar det handlar om, tyvärr. Det var ju inte längesen vi bytte bil egentligen och är nöjda med den, men vi vill få ner kostnaden lite o ha en bil som drar mindre annars är den toppen. Men vi velar lite också fram o tillbaka. Tror man inte ska förhasta sig heller! Igår provade jag en toyota, helt suverän på alla sätt o vis, men antingen lutar det åt en golf eller en audi. Det är gubben här hemma som bestämmer, jag provkör den bara kan inget om bilar =) Jodå det knallar på, trött för jämnan bara.. känns skittråkigt när man vill ha energi till att göra en massa, men så är det. Hur är det själv?? :) Söt hon är på bilden, urgullig!

2010-09-23 @ 18:23:03
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0