26/9-10 Helgen

Millie hade lite svårt att komma till ro igår.
Hon tyckte det var så himla kul med besök.
Skrattade som bara den, dansade och körde en liten show ;)
Men sen var hon helt uppspeedad hehe.
Somnade inte förrns 22.

Vi satte oss i vardagsrummet däruppe så vi inte skulle råka väcka henne.
Lite synd vi inte sitter där mer, riktigt mysigt egentligen!
Ja, det var trevligt att träffa dom iallafall.
Blev lite rörigt bara då både Oskar och jag sövde Millie i över en timme.

Idag har jag ju med jobbat, slutade 14.
Var loppis här i Hogstad idag, jag fick gå lite tidigare från
jobbet för jag tänkte jag skulle kolla lite.
Måste ju passa på när det händer nåt i våran lilla håla ;)
Men när jag kom hem så sa Oskar o hans föräldrar som var här
att det inte var mycket att ha på loppisen.
Och Oskar hade gjort lunch med, så vi umgicks lite istället :)

Sen i eftermiddag åkte vi tillsammans med dom till Oskars bror Isak.
Kollade in deras två kattungar.
Gud så söta!!
Millie blev helt överlycklig först, bara stod o skrattade och ville krama dom.
Men sen blev hon lite rädd efter ett tag, hon tog nämligen en leksak som
den ena kissen hade. Då trodde ju den att hon ville leka och hoppade fram lite.
Så sen gick hon inte lika nära ;)

Ja är väl så helgen har sett ut.
Kollar på en film på trean som verkar rätt bra
så ska koncentrera mig lite på den nu :)
Godnatt


Min älskling sover lite i soffan


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, förlåt.. du har nog rätt i det.. jag blandade nog ihop med en mörkare rosa overall som fanns, den fanns i 86 o den såg stor ut.. så nu blev det nog rätt. Kanske finns i 86 iofs också fast det var slut =) Virrpannan malin ;-) Ja tyckte jag också, ska prova den imorgon tänkte jag. TACK! Ja det är fint, hoppas det passar sen bara till det övriga möbelmanget. Jag vill ju helst ha allt i vitt, men vi får ta lite i taget. hmm..1495 kostade det. Hemnes =) Men jag använde mig av ett presentkort så det blev lite billigare ;) Hoppas allt är bra, ska ni på sången imorgon?

2010-09-26 @ 22:05:52
URL: http://malinmildh.blogg.se/
Postat av: Ida

Gud så söt!

2010-09-27 @ 12:16:56
URL: http://junismamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0