27/9-10 Banken o så

Oj vad klockan blev mycket!
Får bli ett kort inlägg :)
Suttit och snyftat till en film på kanal 9.
Sett den förut tror jag, ganska bra.
Gone baby gone heter den.

Vid lunch idag var vi på banken.
Ändrade om våra lån lite.
Lånade lite till för att kunna bygga staket, måla om m.m.
Men blev ändå billigare månads kostnad än nu.
Det ni ;)
Skapade varsitt fondkonto med.
500 kr var/månad ska vi nu spara där.
Även till Millie.
Var nämligen nåt erbjudande just nu innan onsdag.
Och spara pengar är ju aldrig fel :)
Jaja.

Direkt efter banken var det babysång.
Hämtade Millie hos mamma väldigt hastigt emellan.
Hon hade varit snäll och passat henne medan vi var på banken!
Mysigt var det idag på sången, var ganska några och det gick så bra så.

Åkte förbi Netto sen o köpte mig ett par stövlar :)
Haha.
Tänkte att det kommer vara användbart i höst om man ska till lekparken eller så.
Eller överhuvudtaget när det är blött ute nu.
Svarta och fina. Kanon.

Köpte även en duplogrej till Millie.
Som hon för övrigt blev skitarg på när vi kom hem sen.
Jag skulle visa hur man kunde göra.
Så lyckades inte hon göra likadant.
Provade två gånger gjorde hon,
men sen blev hon så arg för att hon inte klarade det.
Så då kastade hon alla delar åt olika håll,
o så la hon sig på golvet och sparkade.
Humör??
Nejdå.

Men sen hade vi en lång mysstund i soffan :)
Oskar jobbar kväll.
Jag har suttit o smaskat vindruvor till filmen.
Och godis. Är proppmätt nu. Usch.
Blev visst inte så kort inlägg haha.
Men nu ska jag gå och lägga mig!

Imorrn = Salig röra i Högby och sen till min syster i Ödehög :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0