30/9-10 Färga håret

Millie var inte på sitt bästa humör på simmet.
Men det gick det med :P

Jaa vad ska man se på tv ikväll?
Nån film här på sexan som kanske är kul.
Good Luck Chuck, aldrig sett vad jag kan minnas.

Handlade lite på Ica i Boxholm innan vi åkte hem.
Jag köpte hårfärg, ska försöka orka få i den ikväll.
Köpte toning igen, lite rödbrun.
En sak jag inte förstår med toning, står ju att det ska tvättas ur.
Och visst, färgen har ju försvunnit tycker jag.
Men ändå har jag en centimeter utväxt.
Och det hade jag INTE innan jag la i en toning för 6 veckor sen.
Tog ju toning just för jag skulle slippa den där utväxtkanten.
Hmmm?

Varför ska allt onyttigt vara så fruktansvärt gott?!
Just nu sitter jag o knaprar på några utav chipsen som vi hade kvar från helgen.
Vi köper verkligen aldrig chips,
men var ju tvungna att prova dom där nya OLWchipsen.
Köpte Pickles & Mayo och Vilda Western BBQ.
Båda var goda tycker jag, men helt klart så vinner dom sistnämnda!
Så nu har jag precis gått in och röstat på den smaken ;)
Haha ett par tofflor kunde man vinna, vore ju mysigt.
Nån mer som provat dom nya chipsen?

Nu ska jag försöka koncentrera mig på filmen o se om det är nåt att ha.

Förresten, var nån anonym som undrade vad jackan kostade,
som jag hade bild på igår.
Den är från Lindex och kostar 799.
(Fast jag hade 25% rabatt på en valfri vara, så då blev det ju 599)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0