30/9-10 Sova

Imorse vaknade Millie vid 7 som vanligt.
Men istället för pigg o glad var hon jättegnällig och verkade trött.
Så vid 8 ungefär så sövde jag henne igen.
Å jag somnade visst med ;)
9.20 vaknade vi, jätteskönt.

Blev lite stressigt bara då vi egentligen skulle vara på Salig röra klockan 10.
Halv elva var vi där iallafall, kom samtidigt som Jonna o Lucas.
Charlotte, Filippa, Caroline o Erik var där med.
Å en massa fler förstås!
Det var mysigt som vanligt.
När vi var inne i kyrkan o sjöng så ställde sig Millie upp själv mitt i ringen,
och började dansa lite haha.
Sen klappade hon i händerna åt prästen Jonas som sjöng.
Sen kollade hon mot mig och det var nästan så jag trodde hon skulle ta ett kliv.
Men så damp hon ner på rumpan ;)

Hon somnade direkt efter när vi åkte hem för 2½ timme sen.
Och hon sover fortfarande!
Helt slut snuttan.
Men det är bra hon vilar upp sig så hon är pigg och glad på babysimmet ikväll :)

Oskar tyckte inte att jackan var så fin när jag provade den imorse.
Men han gillar sällan det jag köper känns det som haha.
Fast nu när han fick se den innan han åkte till jobbet
och när han var lite piggare så tyckte han den var fin.
Var sömmarna som är på axlarna som han inte gillar,
och jag kan hålla med till viss del.
Är det jag gillar minst med jackan.
Får fundera liiite till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0