13/9-10 Ställer sig upp själv nu!

Min nya idé har hittills fungerat kanon!
Hon sov inget från då att hon vaknade vid 12 fram tills 19.30.
Sen inte ett knyst, eller jo ett litet nynnande i sömnen en gång.
Men annars inget.

På babysången var vi bara 9 stycken tror jag, rätt skönt.
Förut tyckte jag det var jättekul när vi var så många som möjligt på sången.
Men nu när Millie ska pilla på alla små bebisar, krypa runt,
tugga på allt och greja så är det nästan skönare när det var lite mindre med folk.

Hon ville inte alls sitta i mitt knä, kröp in till mitten, ställde sig upp HELT SJÄLV
 flera gånger och stog o dansade haha :)
Sen satte hon sig framför nån halvårsbebis som skrattade jättemycket åt Millie hehe.

På torsdag åker vi nog en sväng till Salig Röra ute i Högby.
Mer fri lek, tror det kan passa min lilla fröken :)

Nää nu ska jag nog lägga mig och sova.
Ögonen håller på att trilla igen.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0