20/9-10 11 månader!

Varit lite dålig på att skriva här.
Skulle skriva förut men då funkade ju inte datorn!
Fläkten lägger av ibland och då dör den efter bara några minuter.
Men nu så brummar vårat flygplan till dator igen :)

Fick god mat och efterrätt i Malexander i lördags.
Oskars mormor o morfar var också där.
Blev trevligt! Men jag fick gå iväg en rätt lång stund för att söva Millie.
På morgonen så hämtade Oskars mamma henne vid 7 ungefär,
och vi fick sova ända till 9. Underbart!! :)
Dessutom underbart god frukost!

Igår när vi kommit hem var det massssa städning.
Tvättade flera maskiner tvätt.
Torkade av, plockade undan osv.

Och idag, nu ni.. Millie sov ända till halv 8!!
Hon brukar ju alltid vakna vid 6.
Jag var helt glad när hon vaknade.
Hade vaknat några gånger o njutit av att få slumra lite till.
Men när hon väl vaknade så var jag pigg faktiskt :)
Bestämde oss för att åka till babysången, när vi ändå var uppe och pigga.
Var bra så jag kunde fråga Shelina(? bvc-sköterska) lite med.
Millan är ju så lustig i magen, mellan 16 igår och ungefär lunch idag så har hon bajsat 7 gånger!
O det är inte lite nån av gångerna heller kan jag säga!
Hon trodde det var tänderna som spökar.
Får hoppas det går över snart för hon blir ganska gnällig med stackarn.

Idag är hon ju 11 månader våran älskling.
Dagen till ära fick hon sin första tofs!
Blev ingen bra bild men ändå


Ikväll nu somnade hon redan innan klockan blivit 19.
Så himla trött snutten.
Blir väl lite tidigare morgon imorrn ;)


Här är gardinerna som jag sytt till Millies rum


Kommentarer
Postat av: Lisandra

Grattis till Millie:) inte långt kvar till ett år, fort går det:)

2010-09-20 @ 21:29:41
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Jossan

Ohh stora tjejen me tofs tom. :) O va fina gardinerna blev, va du e duktig. :) Ses på torsdag.. Vi måste juh komma på hur vi ska ta oss till Johanna. Ska vi ta min bil? (om ni hade den andra stolen till millie) För de e juh bra om vi kan få plats me vår vagn. Eller ska vi ta varsin bil?

2010-09-20 @ 21:58:03
URL: http://thejossan.blogg.se/
Postat av: Johanna

grattis till Millie. Gud stora tjejjan nu ju. Swich säger de så är hon hela året. Helt sjukt att förstå :) Så fina gardinerna blev!! Duktig du är.

2010-09-21 @ 14:28:56
URL: http://jjoohhaannaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0