23/9-10 Djupt

Haha hade visst inga bilder i mobilen, vet inte vilka kort jag tänkte på.
Jaja.
Nån mer som inte kommer in på facebook förövrigt??
Försökt flera gånger ikväll.

Haft en trevlig men dock lite gnällig dag,
gnället har kommit från min kära dotter.
Vet ärligt talat inte vad det är med henne den här veckan.
Påfrestande är det.

Hon får såna utbrott så man inte vet vad man ska göra.
Slänger sig bakåt, då slår hon ju ofta i nåt och blir då ännu argare.
Skriker så högt så det skär i öronen.
Sparkas, slåss och blänger på en.
Undra vad man kan ha gjort för att hon ska bli så arg?
Och undra var hon fått sitt humör ifrån?

Oftast är det när hon inte får som hon vill.
Men jag brukar inte ge mig, för utbrottet går ju över på nån minut.
Men som sagt, är lite tufft.
Tror att det just nu är lite värre på grund av förkylning
och att en tand håller på att spricka igenom.
Så det går nog över snart.
(om inte annat så måste jag tänka så för att orka haha)

Sen kan hon vara så himla glad vissa stunder.
Då glömmer man ju allt tråkigt på två sekunder.
Och på kvällarna går jag alltid in till henne,
hon är ju sååå söt när hon ligger där o sover.
(är väl nåt alla mammor tycker ibland,
för jag tycker ju givetvis då att hon typ är sötast i hela världen haha)

Då kan jag stå och kolla på henne och verkligen känna,
gud vad jag älskar henne. Min fina lilla unge.

Och det kan jag säga, det är något väldigt stort för mig att känna så.
Har haft så svårt med att känna att jag älskar henne.
Klart jag alltid tyckt om min Millie,
o tyckt att hon är min fina lilla älskling.
Men ändå så är det inte förrns precis nyligen som jag verkligen kunnat
känna att jag älskar henne.
Har varit jättejobbigt, känt mig som en hemsk mamma!!
Så det är en sån lättnad :)


Ja nu blev det lite djupt här.
Tillbaka till dagen så hade Johanna gjort så fint,
bakat scones som var så himla goda.
Gick en långpromenad sen, jätteskönt.
Tiden gick väldigt fort!

Här är lite kort från mamma-barn-träffen
Har för mig att jag tog fler, men dom försvann tydligen





Ikväll sen var det babysim.
Farmor och farfar kollade på idag, det tyckte Millie var toppen.
Hon garva typ hela tiden åt att hon hade publik ;)
Härligt att se.

Nu ska vi lägga oss här hemma.
Nattinatt.



Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

åh va kul me såna träffar :)

de är så kul å träffa nytt folk

2010-09-28 @ 08:23:34
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0